M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biedronka wprowadza system kawowy

Tomasz Wygnański | 5 listopada 2012, 06:00

Detalista wchodzi na szybko rozwijający się rynek, gdzie są już m.in. Nestle i Kraft.

W sklepach sieci Biedronka pojawiły się ekspresy na kapsułki marki Italico. Urządzenie kosztuje 149 zł, 10 kapsułek kawy zaś - 7,99 zł. To cena o około połowę niższa niż kawa w takich systemach jak Tassimo (Kraft) czy Dolce Gusto (Nestle). Zarówno urządzenia, jak i sama kawa mają być dostępne w Biedronce w stałej ofercie.

Launch wspiera kampania reklamowa, której twarzami są Paweł Deląg  i Joanna Orleańska. Kampania obecna jest m.in. w telewizji i na nośnikach OOH. Za kreację odpowiada agencja Duda, media planuje i kupuje dom mediowy MEC. To prawdopodobnie pierwsza tak duża kampania detalisty promująca konkretny produkt i pierwsza tego rodzaju z użyciem celebrytów.

Rynek kawy w kapsułkach do systemów jest najszybciej rozwijającym się segmentem kawy. Dodatkowo zapewnia on wyższe marże na sprzedaży w porównaniu ze zwykłą kawą mieloną czy w ziarnach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,