Kraj

Tymbark z kampanią w telewizji

Marka stawia na wygodne opakowanie i akcentuje zdrowe żywienie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fjb0ar9Ex53M%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Wystartowała telewizyjna kampania soków Tymbark. Jej celem jest poinformowanie konsumentów o zaletach nowych opakowań soków i nektarów Tymbark w lekkich, plastikowych butelkach. Kampania podkreśla, że butelka soku to 1 z 5 zalecanych dziennych porcji warzyw, owoców lub soku.

Zgodnie z komunikacją nowego spotu lekkie butelki Tymbarku można ze sobą zabrać np. do pracy. Wsparciem dla kampanii jest spot reklamowy, emitowany w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz billboardy sponsorskie przed popularnym serialem “Rodzinka.pl”. Tymbark w tym serialu wykorzystuje również product placement jako narzędzie promocyjne. Za kreację i realizację spotu odpowiada agencja 303. Zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.