Eurobank rozpoczyna nową kampanię reklamową kredytów gotówkowych. Do końca roku udziela ich bez prowizji. Bank postawił na komunikację łączącą interakcję widzów, ukrytą kamerę, wizerunek znanego aktora oraz popularny przebój muzyczny. W reklamach występuje znany aktor Piotr Adamczyk, od czerwca br. będący twarzą reklamową banku.
Wraz z kwartetem smyczkowym Adamczyk tanecznym krokiem podchodzi więc do przypadkowych osób i śpiewa zwrotki utworu “Klubu Wesołego Szampana” Formacji Nieżywych Schabuff przearanżowane na potrzeby reklamy. Do nagrania użyto pięciu ukrytych kamer, zrezygnowano natomiast z lamp filmowych, aby obecność ludzi z produkcji nie rzucała się w oczy.
W telewizji będą emitowane dwa spoty 30-sekundowe oraz dwa 15-sekundowe, dodatkowo w internecie zostanie udostępniona wersja trwająca ponad minutę.
Kampania potrwa do 9 grudnia. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, filmy wyreżyserował Maciej Szwabe, zdjęcia zrealizował Marek Rajca, za produkcję odpowiadał Propeller Film, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.