Kraj

PHD Media Direction dopasowuje zespół do nowych wymogów Unilevera

Dom mediowy przeprowadził restrukturyzację, aby dostosować zespół do obsługi Unilevera.

PHD Media Direction przeprowadziło zmiany w zespole, tak aby dopasować je do nowych wymogów Unilevera. Przypomnijmy, że na początku października br. Unilever rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę mediową. Tym samym na rynku polskim przedłużył swoją współpracę z PHD Media Direction. Jak wynika z naszych informacji, w związku ze zmniejszeniem budżetu marketingowego zespół pracujący dla tego klienta musiał zmniejszyć się o kilkanaście osób. Jak przekazała Maria Kiełczyńska, manager director w PHD Media Direction, systematycznie dokonywane są restrukturyzacje dostosowujące zespół do wymagań rynku i zmieniającego się obrazu konsumpcji mediów. W kilku przypadkach agencja nie podjęła działań, aby zatrzymać osoby, które dostały propozycje innej pracy. – W zasadzie aktualny kształt zespołu Unilevera jest niemal zgodny z oczekiwaniami klienta po nowym rozdaniu – dodaje Kiełczyńska. Nie podaje szczegółów na temat osób, które odeszły. Szefem teamu Unilevera pozostaje Rafał Zgódka.