M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Drągowska i Kalisz w marketingu G+J

Joanna Dziwisińska | 8 listopada 2012, 06:00

"Glamour", "Claudia" i "Moje Gotowanie" mają nowych brand managerów.

Do zespołu marketingu G+J dołączyły dwie nowe osoby. Katarzyna Drągowska zastąpiła na stanowisku brand managera "Glamour" Monikę Summer-Brason, która rozstała się z wydawnictwem. Urszula Kalisz natomiast przejęła opiekę nad "Claudią" i "Moim Gotowaniem" i zastąpiła Justynę Ogłozińską, która rozpoczęła urlop macierzyński. Drągowska wcześniej związana była z wydawnictwem Marquard Media Polska, gdzie pełniła funkcję group brand managera luksusowych magazynów kobiecych, odpowiadając za promocję i PR miesięczników "Cosmopolitan", "Joy" i "Shape". Urszula Kalisz doświadczenie zawodowe zdobyła m.in w firmie Makroconcert Media i telewizji TVN, gdzie pracowała na stanowisku specjalisty ds. promocji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,