M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Pocztowy przedłuża kampanię telewizyjną "Opłacaj rachunki za darmo"

Maciej Burlikowski | 8 listopada 2012, 06:00

Reklamy będą pojawiać się w telewizji do końca listopada br.

Od początku października br. Bank Pocztowy, należący do Poczty Polskiej i banku PKO BP, zaoferował klientom, którzy założą w nim konta (Standard lub Nestor), opłacanie rachunków za prąd, gaz czy telefon bez prowizji. Prowadzenie rachunku w obu przypadkach jest bezpłatne.

Kampanię reklamową, która wspierała tę ofertę od 7 października br., bank zdecydował się właśnie przedłużyć do końca listopada.

Według statystyk NBP blisko 35 proc. Polaków opłaca swoje comiesięczne rachunki w ponad 8 tys. placówek Poczty Polskiej.

– Motywem przewodnim jest stempel pocztowy, który dużej grupie Polaków kojarzy się z opłacaniem rachunków. Dodatkowo jest to dla wielu z nas ważne potwierdzenie dokonania płatności – mówi Marcin Szymkowiak, dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego.

Spoty promujące nową ofertę będzie można zobaczyć na antenie: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN Siedem, TV4 oraz Polsatu. Kreacje reklamy przygotowała agencja Arip Next, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media.

Na koniec września Bank Pocztowy prowadził w sumie 680 tys. rachunków, obsługuje 1,25 mln klientów, a celem strategicznym banku jest zwiększenie do końca 2015 r. ich liczby do 3 mln.

Akcjonariuszami Banku Pocztowego są Poczta Polska SA (75 proc. minus 10 akcji) oraz PKO BP (25 proc. plus 10 akcji).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,