Kraj

Firma Pawła Milcarza została partnerem grupy doradczej Integration

GreenAlley podpisało umowę o współpracy z grupą Integration - dostawcą w dziedzinie zarządzania zwrotem z inwestycji marketingowych (ROMI).

GreenAlley, niezależny dostawca usług w zakresie komunikacyjnego doradztwa strategicznego i marketing science, zarządzana przez Pawła Milcarza, byłego członka zarządu operacyjnego i client service directora w ZenithOptimedia Group, podpisała umowę asocjacyjną z belgijsko-brytyjską grupą doradczą Integration. Na mocy umowy GreenAlley będzie oferować produkty badawczo-systemowe Integration marketerom na rynku polskim.

Integration jest globalnym dostawcą narzędzi i procesów do zarządzania policzalnością marketingu, poprzez całościowy pomiar i ocenę komunikacji marketingowej. Integration jest wynalazcą, właścicielem i wyłącznym operatorem Market Contact Audit (MCA), metody badania, mierzenia i śledzenia zmian wszystkich elementów marketingu i komunikacji. Integration jest ponadto wynalazcą i właścicielem rozwiązania systemowego MCA-MkIS, które umożliwia implementację pełnego i spójnego zarządzania procesami marketingowymi.