M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Lech Tribute" najlepszą kampanią reklamową na Mixx Awards

Tomasz Wygnański | 8 listopada 2012, 06:00

Związek Pracodawców Branży Internetowej "IAB Polska" nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas uroczystej gali Mixx Awards 2012.

Mixx Awards 2012 to już 6. edycja konkursu. Najlepszą kampanią reklamową w internecie okazała się "Lech Tribute" przygotowana przez agencję interaktywną John Pitcher. Kreacja ta zdobyła także nagrodę w kategorii kampanie crossmediowe. Na wyróżnienie zasługuje także agencja Gong, zdobywca nagród Mixx w dwóch kategoriach: branded content oraz najlepsze zastosowanie nowych mediów.

Tytuł Człowieka Roku otrzymali polscy internauci. Bez wahania Zarząd IAB Polska uznał, że Człowiek Roku nie ma jednego imienia. Polscy internauci pokazali jak wielką siłą dysponują.

– To nagroda za umiejętność wykorzystania internetu do tego, żeby móc w sposób słyszalny wziąć udział w dyskusji na różne tematy społeczne i polityczne, oraz umiejętność organizowania się w sprawach istotnych dla wszystkich ludzi korzystających z internetu – powiedział Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.

W tym roku po raz pierwszy w historii została przyznana nagroda w kategorii mobile/apps/tablets. Nagroda ta przypadła agencji GoldenSubmarine.

Czytaj więcej na temat: , , , ,