Kraj

IQ Marketing dla marki 3Bit

Kraft Foods promuje batony.

IQ Marketing dla marki 3Bit
Rozpoczęła się promocja konsumencka batonów 3Bit z portfolio Kraft Foods Polska. 
Za koncepcję, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQ Marketing.
Promocja skierowana jest do młodych ludzi w wieku 16-19 lat, mieszkających w miastach, żyjących aktywnie, towarzyskich, podążających za najnowszymi trendami. Celem działań promocyjnych jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku 3Bit jako marki kreatywnej, inspirującej do działania oraz szukania niekonwencjonalnych rozwiązań i sposobów wyrażenia siebie.
Nagrodą w promocji są kultowe trampki – co godzinę do wygrania jedna para. Wystarczy kupić jedno promocyjne opakowanie 3Bit i wysłać kod z opakowania najbliżej pełnej godziny. Dodatkowo marka 3Bit zachęca do zbierania kolekcji przypinek – modnego gadżetu pozwalającego na manifestowanie siebie i swoich nastrojów. Aby otrzymać przypinkę, należy pokazać promocyjne opakowanie sprzedawcy w sklepie lub w salonach Relay i Inmedio.
W ramach komunikacji promocji IQ Marketing przygotowała kreację strony internetowej, kampanii online oraz materiałów reklamowych dostępnych w salonach Inmedio i Relay – naklejki podłogowe i film na nośniki LCD. Agencja odpowiada też za wdrożenie strony WWW i jej wersji mobilnej oraz uruchomienie platformy SMS. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.