M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania społeczna Biura Rzecznika Praw Dziecka

Katarzyna Woźniak | 13 listopada 2012, 06:00

Działania związane są z obchodami Roku Janusza Korczaka.

Kampania społeczna rusza 20 listopada. Będzie realizowana pod hasłem "Nie ma dzieci, są ludzie" i podsumowuje działania podjęte dla uczczenia Roku Janusza Korczaka. Inicjatorem projektu jest
rzecznik praw dziecka Marek Michalak. W akcję włączyły się liczne media.

Rok 2012 z inicjatywy rzecznika praw dziecka Marka Michalaka został ustanowiony przez Sejm Rzeczypospolitej Polskiej Rokiem Janusza Korczaka.

Kampania ma charakter ogólnopolski. Od strony strategicznej i kreatywnej Biuro RPD wspiera agencja Telescope. W ramach akcji zrealizowano 45-sekundowy spot telewizyjny i 30-sekundowy spot radiowy. Będą one emitowane w stacjach telewizyjnych, radiowych i kinach. Działania outdoorowe promować będą billboardy i citylighty, do produkcji których wykorzystano plakat autorstwa Piotra Zielińskiego – jednego z 20 finalistów konkursu ogłoszonego przez Biuro Rzecznika Praw Dziecka w ramach obchodów Roku Janusza Korczaka. W promocję kampanii włączyły się także liczne media, informacje ukazywać będą się również w prasie i w internecie.

Czytaj więcej na temat: , , ,