Kraj

Metsa Tissue Sales reklamuje papier i ręczniki Mola w telewizji

Spółka Metsa Tissue Sales rozpoczęła kampanię reklamową promującą papierowe ręczniki kuchenne i papier toaletowy marki Mola. Przygotowana kreacyjnie przez agencję...

Spółka Metsa Tissue Sales rozpoczęła kampanię reklamową promującą papierowe ręczniki kuchenne i papier toaletowy marki Mola. Przygotowana kreacyjnie przez agencję Seven Advertising kampania ma miejsce w telewizji (TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem i Tele 5). Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Akcja jest skierowana do kobiet w wieku 20-49 lat, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Kampanii towarzyszy akcja informacyjna w prasie branżowej. “Działania reklamowe w telewizji, które potrwają do końca czerwca, są wsparciem akcji promocyjnej “2 rolki gratis”” – mówi Robert Wieczorek, dyrektor marketingu Metsa Tissue Sales. Spółka planuje kolejny etap kampanii reklamowej, ale nie podaje, kiedy będzie to miało miejsce. (PU)