M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IBM promuje się na lotnisku w Warszawie

Joanna Dziwisińska | 13 listopada 2012, 06:00

Kampania nawiązuje do idei Inteligentnych Miast.

IBM Polska ruszył z kampanią reklamową na lotnisku w Warszawie. W ramach akcji na terenie portu lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie będzie można skorzystać z bezpłatnego, bezprzewodowego internetu. O możliwości podłączenia się do sieci Wi-Fi informować będą specjalnie zaprojektowane standy reklamowe nawiązujące do idei Inteligentnych Miast, modelu miasta przyszłości wdrażanego przez IBM w wielu metropoliach na świecie. Obejmuje on inteligentne systemy zarządzania wszystkimi najważniejszymi aspektami życia w mieście – m.in. ruchem ulicznym i bezpieczeństwem publicznym.

Na lotnisku wykorzystane zostaną również nośniki JCDecaux oraz wyświetlacze elektroniczne typu "digital out of home". Kampania będzie trwała do końca grudnia br. Za doradztwo strategiczne i realizację działań reklamowych odpowiada dom mediowy Mindshare Polska we współpracy z firmą Yoberi. Kreację kampanii opracowała agencja Ogilvy Action.

Czytaj więcej na temat: , , , ,