M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka Bio-Active przechodzi rebranding

Katarzyna Woźniak | 13 listopada 2012, 06:00

Zastępuje ją marka Big-Active, a za kreację i realizację kampanii odpowiada San Markos.

Marka herbat Bio-Active zmieniła nazwę i logo na Big-Active. Marka będzie promowana pod hasłem "Duża zielona może więcej". Autorem kreacji jest agencja San Markos.

Kampania marki adresowana jest do młodych i aktywnych ludzi. Jak deklaruje agencja San Markos, podczas kolejnych odsłon akcji konsumenci zachęcani będą do tworzenia i wspierania inicjatyw związanych z aktywnym spędzaniem czasu, kreatywnym podejściem do otoczenia i walką z własnymi ograniczeniami.

Agencja San Markos odpowiada za strategię, kreację i nadzór wszystkich elementów kampanii. W kampanii wykorzystano przede wszystkim mechanizmy angażujące konsumentów online.

 

Czytaj więcej na temat: ,