M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamis rusza z kampanią adresowaną do kulinarnych pasjonatów

Katarzyna Woźniak | 14 listopada 2012, 06:00

Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.

Rozpoczęła się intensywna kampania reklamowa dla nowego produktu Kamisu – Kulinarnych Inspiracji. To pierwszy produkt z portfolio koncernu McCormick wdrażany w Polsce. Kampania obejmuje telewizję, prasę, internet i social media.

Kulinarne Inspiracje to zestaw odmierzonych porcji pięciu ziół i przypraw zamkniętych w przezroczystych kapsułkach wraz z przepisem na danie.

Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu. Kulinarne Inspiracje mają zachęcić mniej doświadczonych gotujących do poszerzania umiejętności kulinarnych i odkrycia radości gotowania.

Spoty telewizyjne o długości 15 i 30 sekund będą emitowane we wszystkich ogólnopolskich dużych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, a także TVN Style, TVN Sport i Zone Romantica. Reklamy emitowane będą również w portalach VoD – Onet.VoD, Ipla, Iplex.pl i TVNPlayer w postaci prerollu. Taka forma wideo reklamy zaprezentowana będzie również kontekstowo, m.in. w portalu Gotowanie.onet.pl.

Równolegle kampania będzie obecna w informacyjnych portalach związanych z tematyką kulinarną. Na stronach internetowych będą obecne bannery reklamowe. Wsparciem dla kampanii będzie cykl reklam w prasie lifestyle'owej, poradniczej, kulinarnej, kobiecej i people, m.in. należących do portfolio Agory ("Poradnik Domowy", "Wysokie Obcasy", "Kuchnia"), Wydawnictwa Bauer ("Świat Kobiety", "Olivia", "Show"), Edipresse (m.in. "Viva!"), a także takich tytułach, jak "Claudia", "Zwierciadło" czy "Dobre Rady".

Fani marki w portalu Facebook będą mogli także skorzystać z aplikacji konkursowej pozwalającej na zaprojektowanie fartuszka – aplikacja będzie dostępna również na odświeżonej stronie internetowej Kamisu.

Spot reklamowy został przygotowany na podstawie brytyjskiego oryginału (Schwartz – Recipe Inspirations) przez agencję Grey. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Kampania w Facebooku wspierana jest przez Leniva Studio.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,