Kraj

Presspublica promuje dodatek "Dobra Firma"

Wydawnictwo Presspublica Sp. z o.o. prowadzi kampanię reklamową dodatku do "Rzeczpospolitej" - "Dobra Firma". Celem kampanii jest poinformowanie czytelników o...

Wydawnictwo Presspublica Sp. z o.o. prowadzi kampanię reklamową dodatku do “Rzeczpospolitej” – “Dobra Firma”. Celem kampanii jest poinformowanie czytelników o ostatnich zmianach w suplemencie. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Group. Kampania obejmuje promocję w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Discovery), w radiu (m.in. PR3, Radio Zet) oraz w prasie (m.in. “Polityka”, prasa branżowa). Kampania potrwa mniej więcej trzy tygodnie. Wysokość jej budżetu nie została podana. W drugiej połowie kwietnia br. Presspublica zmieniła częstotliwość wydawania dodatku. Obecnie ukazuje się on od poniedziałku do piątku. Razem ze zmianą częstotliwości wydawania wprowadzono również podział tematyczny suplementu. W poniedziałki “Dobra Firma” porusza tematykę związaną z zagadnieniami prawnymi, we wtorki – z prawem i gospodarką, w środę – z pracą i świadczeniami, w czwartki – z podatkami i rachunkowością, a w piątki – z usługami i wyposażeniem. (JD)