Kraj

Unilever Polska wdraża ideę witalności

Unilever Polska zgodnie ze światowymi wytycznymi zmienia logo i misję firmy, która brzmi: dodaj witalności do życia. Nowe logo będzie...

Unilever Polska zgodnie ze światowymi wytycznymi zmienia logo i misję firmy, która brzmi: dodaj witalności do życia. Nowe logo będzie sukcesywnie wprowadzane na opakowaniach produktów także w Polsce. “Aby zminimalizować koszty, proces wymiany opakowań potrwa półtora roku, od lipca 2004 r. do grudnia 2005 r. Zmiana opakowań odbywać się będzie po wyczerpaniu się zapasów dotychczasowych opakowań” – mówi Wojciech Tomczak, PR manager Unilever Polska. Autorem nowego logo jest agencja Weber Shandwick. Idea witalności, zdaniem koncernu, podsumowuje potrzeby konsumenckie, które obecnie uwidaczniają się na świecie najsilniej, takie jak troska o zdrowie, o sposób odżywania, o dobry wygląd. Unilever nie precyzuje, na jakie konkretne działania marketingowe i biznesowe przełoży się w Polsce idea witalności. “Nowa misja będzie punktem odniesienia w trakcie przyszłych prac nad strategiami marek, ich wsparciem oraz innowacjami” – mówi Wojciech Tomczak. Jego zdaniem w aktualnej ofercie firmy jest wiele marek, które znakomicie reprezentują nową misję, wśród nich są: Lipton, Algida, Flora, Slim-Fast, Dove i Sunsilk. We wrześniu br. Unilever przedstawi szczegóły swojej strategii Unilever 2010. W przyszłym roku firma będzie świętować 75. urodziny. (MKS)