Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg marki Optima i będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kampanii launchowej nowej marki w portfolio ZT Kruszwica.
Przetarg dotyczył obsługi budżetu reklamowego Optimy, marki margaryny, która zastąpiła Benecol (MMP24 z 24 października). Przetarg dotyczył m.in.: opracowania konceptu marki i jej pozycjonowania, opracowania strategii komunikacji wraz z pomysłami kreatywnymi, przygotowania Brand Identity marki, a także zaprojektowania opakowań dla linii produktowych Optima Cardio oraz Optima Omega 3.
Kampania launchowa marki Optima Cardio startuje dzisiaj i będzie miała odsłony w telewizji (m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVP, Polsat, Discovery oraz stacje tematyczne obsługiwane przez Atmedia), prasie branżowej i internecie. Kampania internetowa została przygotowana przez należącą do Red8 Group agencję interaktywną Red8 Digital, która była również odpowiedzialna za opracowanie serwisu www.OptimaCardio.pl.
Główny komunikat launchowej kampanii: „Optima Cardio skutecznie obniża cholesterol. Efekt w 3 tygodnie!”, jest skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 40-65 lat z podwyższonym poziomem cholesterolu.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.
Red8 Group współpracuje z ZT „Kruszwica” SA od 2009 r. Agencja wygrała wtedy przetarg na budżet reklamowy marki Smakowita, którą obsługuje do teraz. Rok później agencja wygrała przetarg na kolejny produkt z portfolio firmy Benecol.
Producent wprowadza na rynek nową markę margaryn prozdrowotnych Optima po zakończeniu produkcji margaryn pod marką Benecol na licencji Raisio Nutrition.