M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SPI International Polska reorganizuje zespół promocji

Serwis Dzienny | 20 maja 2004, 00:00

SPI International Polska, dystrybutor filmowy, wprowadził zmiany w swoim zespole promocji. W ramach SPI International Polska działają dwie marki: SPInka...

SPI International Polska, dystrybutor filmowy, wprowadził zmiany w swoim zespole promocji. W ramach SPI International Polska działają dwie marki: SPInka - reprezentująca ambitniejszy repertuar filmowy (m.in. "Między słowami" czy "Godziny") i SPI związana z tytułami czysto komercyjnymi. Na początku maja br. dyrektorem artystycznym odpowiedzialnym za repertuar filmowy (zarówno SPInki, jak i SPI) została Ewa Lipińska. Pełnione przez nią dotychczas stanowisko dyrektora marketingu i promocji objęła Joanna Hanusiak, która do tej pory pełniła funkcję PR managera SPInki. Zwolnione przez nią stanowisko objął Bartłomiej Bełc, który był specjalistą PR w firmie dystrybucyjnej Gutek Film. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,