Kraj

BRE Bank promuje eKonta w mBanku

Rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych ze zniżką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5u-ZwY0eRUw%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Internetowy bank mBank, będący częścią BRE Banku, rozpoczyna kolejną kampanię reklamową swoich rachunków eKonta. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych ze zniżką (rabaty w wysokości 20 proc. na AC i 10 proc. na OC mDirect – do końca marca 2013 r.). Polisy oferowane są przez spółkę BRE Ubezpieczenia.

Klienci, którzy założą eKonto, a nie będą chcieli skorzystać ze zniżek ubezpieczeniowych, będą mogli wybrać oferty alternatywne: zwrot 10 proc. wartości transakcji dokonanych kartą przez internet lub zwrot do 240 zł za doładowania telefonu komórkowego. Posiadacze eKont mogą też skorzystać z programu oszczędnościowego mSaver (dla nowych klientów dostępne jest promocyjne oprocentowanie 9 proc.). Ten produkt mBank reklamował w poprzedniej, zakończonej właśnie kampanii.   

– Tym razem zdecydowaliśmy się promować nasze konto przez pokazanie dwóch wyróżników, których klienci nie znajdą w innych bankach, czyli programu mSaver i Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Polisy komunikacyjne cieszą się od lat ogromną popularnością, a program oszczędnościowy mSaver odniósł już duży sukces akwizycyjny, zachęcając ponad 100 tys. osób do regularnego oszczędzania. Na popularności obu tych produktów opieramy jesienną komunikację – tłumaczy Piotr Jakubowski, odpowiedzialny za kształt kampanii.

Działania reklamowe będą prowadzone do 9 grudnia br. i skoncentrują się na telewizji. Spot reklamowy wyreżyserowany przez Bartosza Prokopowicza, a wyprodukowany przez Flota Film, będzie emitowany m.in. w TVN, TVN Siedem, TVN24, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Superstacja, Discovery, AXN, Ale Kino!, Canal+, Comedy Central, FoxLife, Kino Polska, National Geographic. Kampania obejmie również internet: O2, Nk.pl, OtoMoto, Mojeauto, inMOBI, Interia Mobile, WP.

Kampanię opracowała agencja Ambasada Brand Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG.