M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BRE Bank wybiera partnerów do kompleksowej współpracy reklamowej

Maciej Burlikowski | 19 listopada 2012, 06:00

W związku z decyzją o ujednoliceniu komunikacji swoich marek BRE Bank postanowił kompleksowo wybrać partnerów do współpracy marketingowej.

BRE Bank zdecydował, że w komunikacji marketingowej zrezygnuje z dotychczasowych dwóch marek: korporacyjnej BRE oraz Multibanku, a będzie działać wyłącznie pod marką mBanku, więc firma przeprowadzi przetargi na kompleksową obsługę (o planach zmian w brandingu pisaliśmy w MMP24 3 sierpnia br.)

Oprócz przetargu na dom mediowy (o którym pisaliśmy w MMP24 23.10 br.) BRE Bank rozpisał także przetarg na agencję fullservice'ową oraz interaktywną. Firma nie ujawnia, ile agencji zaprosiła do tych przetargów ani jakie to agencje. Przetargi chce zakończyć do końca roku.

Główną agencją ATL-ową BRE Banku jest obecnie Ambasada (grupa CzteryCzwarte). Bank nie ujawnia czy zaprosił ją do przetargu. Ostatnio BRE Bank współpracował m.in. z agencjami interaktywnymi Mosqi.to oraz Novem.

BRE Bank pracuje nad zupełnie nową odsłoną mBanku - ma być gotowa w I kwartale przyszłego roku. Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku, prezentując założenia tego projektu kilka miesięcy temu, określił go mianem "największego dotychczas projektu technologicznego w polskiej bankowości". Prace nad nim mają kosztować 100 mln zł. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,