M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wilczyński awansuje w Starcomie, Kurczyński uzupełnia skład

Maciej Florek | 20 listopada 2012, 06:00

Michał Wilczyński objął funkcję digital media coordinatora. Hubert Kurczyński zastąpił go w zespole pracującym dla Samsunga.

Michał Wilczyński, dotychczas senior interactive media planner/buyer w domu mediowym Starcom (koordynował działania online dla Samsunga), związany z agencją od czterech lat, objął nowe stanowisko digital media coordinatora. Wcześniej na tym stanowisku pracowała Maja Biniewicz, która obecnie kieruje departamentem audience on demand.

Wilczyński będzie dbał o rozwój umiejętności praktycznych oraz pogłębianie wiedzy na temat reklamy display i VoD w zespołach klienckich Starcomu. Hubert Kurczyński, który przeszedł z OMD, został senior interactive media plannerem, zastępując Wilczyńskiego w teamie Samsunga. O odejściu Kurczyńskiego z OMD informowaliśmy w MMP24 z dnia 23 lipca br.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,