Kraj

Nike chce w komunikacji położyć nacisk na innowacyjność produktów

Nike Poland planuje kampanię reklamową w mediach związaną z igrzyskami olimpijskimi. Zostanie przeprowadzona w sierpniu i wrześniu br. Jej mediaplan...

Nike Poland planuje kampanię reklamową w mediach związaną z igrzyskami olimpijskimi. Zostanie przeprowadzona w sierpniu i wrześniu br. Jej mediaplan dopiero powstaje, jednak jak zapowiada Piotr Sośnierz, country marketing manager w Nike Poland, obejmie telewizję, prasę, outdoor i internet. Planowaniem mediów zajmuje się MindShare Polska. Kreacje kampanii Nike przygotowywane są centralnie. “Igrzyska to najważniejsze wydarzenie dla sportowców. Bardzo dokładnie szykują się do zawodów, aby osiągnąć najlepsze wyniki. I to samo dotyczy Nike jako firmy sportowej – jest to dla nas okazja do zaprezentowania najnowszych osiągnięć technologicznych i innowacji w produktach” – mówi Sośnierz. Przygotowywana kampania będzie miała charakter wizerunkowy, ma koncentrować się właśnie na komunikowaniu innowacyjności w produktach Nike, które pomagają sportowcom osiągać najlepsze wyniki. Zaprezentowane w niej zostaną najnowsze rozwiązania zastosowane m.in. w kolcach sprinterskich, kombinezonach kolarskich i dla pływaków – wszystkie one mają wspólny mianownik – poprawiają szybkość zawodników. Dodatkowo kampania olimpijska ma mieć swój silny akcent w sieci detalicznej Nike w sklepach na terenie całego kraju. Poza aranżacją witryn okiennych nawiązującą do reklamy telewizyjnej i prasowej zaprezentowana zostanie cała gama produktów masowych w tej samej kolorystyce i z podobnymi innowacjami technologicznymi, jakich będą używać sportowcy w Atenach. Kolorystyka kolekcji olimpijskiej ma być bliska naszym barwom narodowym, bo oparta na kolorach białym i czerwonym. (MG)