M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play "rozdaje" tablety i laptopy na święta

Maciej Burlikowski | 20 listopada 2012, 06:00

Operator promuje ofertę mobilnego internetu z urządzeniami za 0 zł.

Agencja reklamowa Grandes Kochonos, agencja interaktywna K2 oraz dom mediowy MediaCom przygotowały dla firmy telekomunikacyjnej P4, operatora sieci komórkowej Play, kolejną odsłonę świątecznej kampanii. Tym razem operator promuje swoją bezprzewodowego internetu PlayOnline. W abonamentach od 79,90 zł przy umowie na 3 lata oferuje m.in. 10-calowy tablet Samsung Galaxy Tab 2 lub notebook HP 650 w cenie 0 zł. W ramach abonamentu klient może pobrać 5 GB danych miesięcznie.

W ofercie Playa są także inne urządzenia "za 0 zł": mniejszy 7-calowy tablet Samsunga w abonamencie za 59,90 zł, tablety Apple iPad, laptopy marek Asus, Samsung, Acer, Apple MacBook, netbook Samsung NC110 (59,90 zł miesięcznie), ultrabooki Samsunga i Acer oraz konsole do gier Sony PlayStation3 i przenośne PS Vita. Wszystkie kosztują 0 zł, ale dostępne są w różnej wysokości abonamentach (od 49,9 do 339,9 zł miesięcznie przy umowie na 2 lata). Sam abonament usługi Play Online PRO bez urządzenia wynosi 39,90 zł miesięcznie.

Według danych na koniec września br. Play obsługiwał 1,15 mln użytkowników mobilnego internetu.

Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio oraz internet. Produkcją reklam zajęło się studio Banana Split. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,