Zagranica

BP planuje intensywną komunikację w obszarze CSR

Według niepotwierdzonych informacji koncern paliwowy BP, począwszy od marca 2013, zamierza intensywnie emitować reklamy telewizyjne oraz internetowe poświęcone aktywności firmy w obszarze CSR.

Przypomnijmy, że BP był sprawcą jednej z najgroźniejszych katastrof ekologicznych w najnowszej historii. W 2010 na skutek wycieku ropy należącej do BP do Zatoki Meksykańskiej zginęło 11 osób, a skutki dewastacji środowiska usuwane są do dzisiaj. Koncern zapłacił rekordowe w historii amerykańskiej gospodarki odszkodowanie w wysokości 4,5 mld dolarów, niemniej jednak wizerunek firmy został bardzo nadwyrężony.

Dlatego BP zdecydowało o natężeniu komunikacji z zakresu CSR i uwypukleniu takich aktywności jak wieloletni sponsoring Royal Opera House oraz British Museum. W br. BP akcentowało jedynie sponsoring letnich igrzysk olimpijskich w Londynie.