Kraj

Nowy zarząd w Call Center Poland

W skład zarządu spółki weszli Jarosław Szpryngwald oraz Michał Karzel.

Rada nadzorcza Call Center Poland powołała nowy zarząd, w skład którego weszli Jarosław Szpryngwald jako prezes zarządu i dyrektor administracyjno-finansowy oraz Michał Karzel jako członek zarządu, dyrektor operacyjny. Dodatkowo powołano prokurenta – Ewę Czarnecką, dyrektora sprzedaży i obsługi klienta. Michał Kończak, dotychczasowy prezes, odchodzi z firmy. Przeprowadzone zmiany osobowe i organizacyjne dotyczą również bliźniaczej spółki z grupy kapitałowej – ContactPoint.

Szpryngwald od grudnia 2010 r. pełnił funkcję członka rad nadzorczych spółek Call Center Poland oraz ContactPoint, a w maju 2012 r. został powołany do zarządu tych spółek. Specjalizuje się w prowadzeniu procesów restrukturyzacji finansowej i operacyjnej. Na powierzonym stanowisku będzie nadzorował prace pionów technologii oraz administracyjno-finansowego. Z kolei Karzel współpracuje z Call Center Poland od lutego 2011 r., świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe. Jako członek zarządu i dyrektor operacyjny będzie odpowiadał za pion realizacji usług, w skład którego wchodzą m.in. dział operacyjny, dział szkoleń i jakości oraz dział rekrutacji. Czarnecka jest związana z Call Center Poland od 2005 roku. W strukturach organizacji przeszła wszystkie szczeble kariery, zaczynając od stanowiska konsultanta telefonicznego. Od września 2010 roku pełni funkcję dyrektora obsługi klienta, a od maja br. pracuje na stanowisku dyrektora obsług klienta i sprzedaży.