PayU uruchomił Program Ochrony Kupujących (POK). Wdrożeniu gwarancji bezpiecznych zakupów w ponad dwóch tysiącach sklepów internetowych towarzyszy kampania reklamowa “Marzenia są bezpieczne”.
POK to system gwarantujący zwrot kosztów, w przypadku gdy zamówiony towar nie dotrze do odbiorcy lub będzie znacznie różnił się od opisanego w ofercie. Jak deklaruje marketer, dzięki nowej usłudze użytkownicy konta PayU płacący za zakupy w internecie, zyskają 100 proc. bezpieczeństwa dla każdej transakcji.
Premierze nowej usługi towarzyszy kampania reklamowa, za której realizację odpowiada 23Heroes – nowo powstały creative label z Poznania. Osią kampanii jest spot reklamowy, który agencja przygotowała wraz z domem
produkcyjnym F25. Spot opowiada historię 7-letniego chłopca, który marzy o karierze perkusisty oraz o tym, by zostać gwiazdą rocka. Spełnienie marzenia wiążę się z zakupami w internecie oraz marką PayU, która gwarantuje bezpieczne płatności online w ponad 2 tys. sklepów internetowych. Reżyserem filmu jest Jan Foryś, za zdjęcia odpowiadał Filip Załuska.
Spotowi wideo towarzyszą kreacje displayowe i internetowe, które emitowane będą m.in. w sieci partnerskiej Google, w serwisach Grupy Allegro i portalu społecznościowym Facebook.