Kraj

Kampania Programu Ochrony Kupujących PayU

Za kreację i realizację działań odpowiadają 23Heroes i F25.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7amfoJ3-XcE%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
PayU uruchomił Program Ochrony Kupujących (POK). Wdrożeniu gwarancji bezpiecznych zakupów w ponad dwóch  tysiącach sklepów internetowych towarzyszy kampania reklamowa “Marzenia są bezpieczne”.

POK to system gwarantujący zwrot kosztów, w przypadku gdy zamówiony towar nie dotrze do odbiorcy lub będzie znacznie różnił się od opisanego w ofercie. Jak deklaruje marketer, dzięki nowej usłudze użytkownicy konta PayU płacący za zakupy w internecie, zyskają 100 proc. bezpieczeństwa dla każdej transakcji.

Premierze nowej usługi towarzyszy kampania reklamowa, za której realizację odpowiada 23Heroes – nowo powstały creative label z Poznania. Osią kampanii jest spot reklamowy, który agencja przygotowała wraz z domem
produkcyjnym F25. Spot opowiada historię 7-letniego chłopca, który marzy o karierze perkusisty oraz o tym, by zostać gwiazdą rocka. Spełnienie marzenia wiążę się z zakupami w internecie oraz marką PayU, która gwarantuje bezpieczne płatności online w ponad 2 tys. sklepów internetowych. Reżyserem filmu jest Jan Foryś, za zdjęcia odpowiadał Filip Załuska.

Spotowi wideo towarzyszą kreacje displayowe i internetowe, które emitowane będą m.in. w sieci partnerskiej Google, w serwisach Grupy Allegro i portalu społecznościowym Facebook.