Kraj

TBWA dla Vichy

Akcja promocyjna obejmie emisję spotów i szeroki sampling.

TBWA dla Vichy
Agencja kreatywna TBWA przygotowała dla marki Vichy serię działań promujących krem Liftactiv i pozostałe kosmetyki z gamy Anti-Aging.  Kampania jest realizowana w mediach i aptekach. Aktywności umacniające wizerunek Vichy jako eksperta w walce ze starzeniem się skóry obejmują m.in. reklamę telewizyjną i prasową (związaną z akcją samplingową), a także porady farmaceutyczne połączone z promowaniem zestawów dermokosmetyków. Akcja podzielona jest na dwa etapy i potrwa do 31 grudnia br.

Kampania reklamowa, przygotowana przez zespół Vichy i TBWA, realizowana jest pod hasłem “Skuteczność przeciwzmarszczkowa Vichy – doskonały prezent dla twojej skóry. Nawet dla skóry wrażliwej”. Pierwszy etap kampanii promuje krem Liftactiv wchodzący – poza kremami Idèalia oraz Neovadiol Gf – w skład gamy produktów Anti–Aging Vichy.
W drugim etapie kampania zostanie rozszerzona również o komunikację promującą ekskluzywne zestawy dermokosmetyków. W skład każdego z nich będzie wchodzić jeden z produktów głównych z serii Anti-Aging (krem Liftactiv, Idèalia lub Neovadiol Gf) oraz miniprodukty stanowiące pielęgnację uzupełniającą.

Marka Vichy i agencja kreatywna TBWA przygotowały 20-sekundowy spot promujący Liftactiv, wzbogacony w drugim etapie akcji o 10-sekundową kreację prezentującą zestawy Anti-Aging Vichy. Stworzyły także reklamę prasową prezentującą zalety kremu Liftactiv. Są również autorami projektów 19 opakowań zestawów dermokosmetyków. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Agencja kreatywna TBWA odpowiada za strategiczną i kreatywną obsługę marki Vichy z portfolio L’Oreala od początku 2012 roku.