Kraj

Philip Morris rozpoczął konkurs promocyjny wspierający markę Marlboro

Firma tytoniowa Philip Morris Polska SA rozpoczęła 2,5-miesięczny konkurs konsumencki o nazwie M-Code, który ma wspierać sztandarową w portfolio firmy...

Firma tytoniowa Philip Morris Polska SA rozpoczęła 2,5-miesięczny konkurs konsumencki o nazwie M-Code, który ma wspierać sztandarową w portfolio firmy markę papierosów Marlboro. O akcji teaserowej zapowiadającej ten konkurs informowaliśmy już w DS “MMP” 1 kwietnia br. Konkurs adresowany jest głównie do palaczy w wieku 18-30 lat i prowadzony w oparciu o komunikację SMS-ową. Jak informuje producent, konkurs po raz pierwszy skierowany został do tak dużej grupy konsumentów – codziennie w godz. od 8 do 24 przez okres trwania promocji (od 17 maja do 25 lipca br.) co minutę będzie losowany jeden z uczestników konkursu, który będzie wygrywał nagrodę (łącznie producent przygotował 39,2 tys. nagród). Są nimi: T-shirty, paski skórzane, okulary przeciwsłoneczne, zapalniczki, plecaki, zegarek, lornetki, rowery, uchwyty na telefon komórkowy, tzw. pamięci przenośne, słuchawki, odtwarzacze CD, kamery wideo, telefony komórkowe, odtwarzacze DVD i zestawy kina domowego. Nagrodą główną jest dwutygodniowa wycieczka dla sześciu osób do Stanów Zjednoczonych. Jest to pierwszy konkurs konsumencki Marlboro, w którym zgłoszenia (indywidualny numer identyfikacyjny z kuponów umieszczonych w opakowaniach papierosów wraz ze specjalnym kodem wydrukowanym wewnątrz paczek) można dokonać poprzez wysłanie SMS-a na numer 70077 (koszt wysłania: 0,61 zł brutto u wszystkich operatorów). Nazwiska zwycięzców zostaną opublikowane na stronie www. Celem akcji ma być zbudowanie wielokanałowej platformy komunikacji właśnie z młodszymi palaczami. Jak zapowiada Philip Morris, zadaniem akcji ma być także zaprezentowanie nowego wizerunku Marlboro Country. Na paczkach papierosów umieszczono specjalne tasiemki z hasłem “Nagrody co minutę”. Obsługą marki Marboro zajmuje się agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. (MB)