Kraj

Wydawnictwo Naukowe PWN wspiera sprzedaż nowego słownika w internecie i prasie

Wydawnictwo Naukowe PWN (PWN) rozpoczęło kampanię reklamową "Wielkiego słownika polsko-angielskiego PWN-Oxford". To jeden z największych w tym wydawnictwie projektów wydawniczych...

Wydawnictwo Naukowe PWN (PWN) rozpoczęło kampanię reklamową “Wielkiego słownika polsko-angielskiego PWN-Oxford”. To jeden z największych w tym wydawnictwie projektów wydawniczych związanych ze słownikami w ostatnich latach. Dwa lata temu PWN wydało “Wielki słownik angielsko-polski PWN-Oxford”. Strategię, kreację oraz planowanie i zakup mediów kampanii przygotowała agencja interaktywna Hypermedia we współpracy z działem marketingu PWN. “W kampanii najnowszego słownika wykorzystane zostaną reklamy internetowe w wybranych portalach, m.in. Onet.pl i Nauka.pl, oraz wybrane tytuły prasowe z profilem czytelniczym pokrywającycm się z główną grupą docelową słownika, m.in. “Polityka” i “City Magazine”” – powiedział Krzysztof Stankiewicz, kierownik marketingu wydawnictwa. Przygotowywane są też cross-promocje z wybranymi szkołami językowymi. Partnerami medialnymi projektu wydawniczego są: TVP2, “Rzeczpospolita”, Radio PiN, Onet.pl i Nauka.pl. Na antenie Radia PiN i na łamach “Rzeczpospolitej” planowany jest konkurs związany ze słownikiem. Budżet kampanii nie został ujawniony. Słownik ukazał się w nakładzie 15 tys. egz. “Po pierwszym tygodniu sprzedaży sprzedaliśmy już jedną trzecią nakladu. Liczymy na sukces na miarę pierwszej części” – powiedział Krzysztof Stankiewicz. “Wielki słownik angielsko-polski” rozszedł się w nakładzie 30 tys. egz. Obecnie PWN pracuje nad kolejnymi projektami słownikowymi, m.in. multimedialnym słownikiem polsko-angielskim i angielsko-polskim oraz “Wielkim słownikiem polsko-rosyjskim i rosyjsko-polskim”. (PM)