Kraj

Weltbild rozpoczął kampanię świąteczną

Pluszowy łoś ma zbudować pozytywne skojarzenia z marką Weltbild i Świat Książki.

Weltbild rozpoczął kampanię świąteczną
Weltbild Polska ruszyła ze świąteczną kampanią reklamową. Jej głównym bohaterem jest pluszowa maskotka łoś Leoś. Celem kampanii jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką oraz zwiększenie sprzedaży produktów Weltbild i Świat Książki.
Świąteczną ofertę firmy wysyłkowej wspiera kampania mobilna, radiowa emitowana na antenie RMF FM i RMF Classic oraz internetowa w sieci Google, obejmująca także działania RTB oraz mailingi w portalach Onet.pl, Interia.pl. Wizerunek łosia pojawi się również na outdoorze promującym najmocniejsze tytuły należącego do spółki wydawnictwa Świat Książki. Za kreację, planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dział marketingu Weltbild Polska.