Kraj

AMS SA rozważa opcję rozszerzenia współpracy z Acxiom Polska

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zastanawia się nad poszerzeniem zakresu współpracy z firmą marketingu precyzyjnego Acxiom Polska (wcześniej Claritas Polska)....

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA zastanawia się nad poszerzeniem zakresu współpracy z firmą marketingu precyzyjnego Acxiom Polska (wcześniej Claritas Polska). “Są to bardzo wstępne plany” – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS SA. Ich szczegóły nie zostały ujawnione. Obecnie AMS SA i Acxiom Polska współpracują w zakresie wdrożonego modelu planowania kampanii reklamy zewnętrznej z wykorzystaniem danych mikromarketingowych. Chodzi o przygotowywanie ofert dzięki użyciu internetu. System (brief klienta jest zintegrowany z wewnętrznym systemem planowania kampanii o nazwie AS) pozwala na optymalną alokację budżetu, wskazanie potrzebnej liczby nośników, ich formatów oraz rozkład geograficzny. Oprócz AMS SA z wybranych danych i narzędzi Acxiom Polska korzystają także firmy Cityboard Media, Ströer i Clear Channel Poland. (JP)