M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nintendo rusza z kampanią Wii U w Niemczech

( red. ) | 26 listopada 2012, 06:00

Nintendo chce stworzyć konkurencję dla Xboksa i PlayStation.

W grudniu Nintendo przewiduje, że sprzeda ok. 100 tys. egzemplarzy swojego nowego produktu. Nowa konsola do gier trafi do sprzedaży 30 listopada. Japoński producent ma nadzieję, że stworzy poważną konkurencję dla PlayStation 3 (Sony) i Xbox 360 (Microsoft). 

Pod koniec października Nintendo uruchomiło komunikację online dla Wii U. Teraz kampania marketingowa trafia do kanałów TV, kina i prasy drukowanej. Równolegle rozpoczyna się pokazowe tournee i wsparcie bezpośrednie w punktach sprzedaży. Specjalnie na potrzeby telewizji firma zleciła realizację siedmiu spotów, które będą emitowane w przerwach reklamowych programów adresowanych do grupy 14-39. Dodatkowo Nintendo współpracuje z magazynem emitowanym przez P&G – "For Me" – i na jego łamach organizuje konkurs, w którym weźmie udział 10 rodzin, które będą testować urządzenie.

W kanałach cyfrowych Nintendo wykorzystuje bannery, przyczepy i reklamy dla stron internetowych i aplikacje mobilne. Agencja Sommer & Sommer w Stuttgarcie adaptowała spot na rynek niemiecki, za planowanie mediów odpowiada Carat, a za materiały POS odpowiada Randel.

(Horizont)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,