Kraj

Hochland ma nowego dyrektora marketingu

Nowe stanowisko objął Piotr Nagalski.

Hochland ma nowego dyrektora marketingu
Piotr Nagalski został dyrektorem marketingu Hochland Polska. Będzie zarządzać działem, który liczy aktualnie 10 osób. Nagalski ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży FMCG w Polsce, Europie Środkowej i Wielkiej Brytanii.

Karierę zaczynał w Unilever Polska, gdzie jako brand manager odpowiadał za lody (pod marką Algida). Następnie od roku 2002 do 2011 r. pracował w firmie Kimberly-Clark. Spędził dwa lata pracy na stanowisku key account managera w Wielkiej Brytanii, odpowiadając za biznes firmy Kimberly-Clark z siecią ASDA/Walmart. W związku z decyzją Kimberly-Clark o wycofaniu się z rynku europejskiego Nagalski dołączył w 2012 r. jako partner do firmy konsultingowej.