Kraj

"Kukbuk" i "Kulinarne Hity" wchodzą na rynek

Segment pism kulinarnych powiększy się o kolejne tytuły.

Pod koniec listopada br. w sprzedaży pojawią się dwa nowe dwumiesięczniki kulinarne. Pierwszy z nich to “Kukbuk”, wydawany przez spółkę o tej samej nazwie. Pismo ma być połączeniem magazynu kulinarno-lifestyle’owego z książką kulinarną. Redaktorem naczelnym jest Agata Michalak. “Kukbuk” adresowany jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, gównie w wieku od 25 do 50 lat z miast powyżej 100 tysięcy mieszkańców, modnych, ciekawych trendów i nowinek. Pismo ukaże się w nakładzie 40 tys. egz. i cenie promocyjnej 15 zł. Dystrybucja podzielona jest na wysyłkę bezpośrednią, salony prasowe, a także sklepy oraz popularne restauracje, kluby i salony spa.

Kolejny tytuł to “Kulinarne Hity”, należy on do publikacji typu “Przyślij Przepis”. Wydawcą jest Burda Media Polska. Magazyn będzie kosztował 1,2 zł. Wydawca nie podaje wielkości nakładu.