Kraj

Velvet Art wprowadziła do oferty nowy nośnik BTL-owy

Agencja Velvet Art wprowadziła do swojej oferty nowy nośnik reklamowy Postfile dzięki podpisaniu z Pocztą Polską długoterminowej umowy. Współpraca obu...

Agencja Velvet Art wprowadziła do swojej oferty nowy nośnik reklamowy Postfile dzięki podpisaniu z Pocztą Polską długoterminowej umowy. Współpraca obu firm opiera się na zasadzie wyłączności. Postfile to papierowa koperta, w którym klienci Poczty Polskiej otrzymują m.in. pokwitowania i dowody wpłaty (na potrzeby reklamy może zostać wykorzystany awers i rewers koperty). Agencja oferuje akcje promocyjne z wykorzystaniem tego nośnika o zasięgu ogólnopolskim, regionalnym lub lokalnym. Koszt zamieszczenia reklamy na jednej kopercie waha się od 0,22 do 0,28 zł (w zależności od liczby zamówionych kopert). Z nowego nośnika agencji Velvet Art skorzystała m.in. firma Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne “Polfa Warszawa” SA, reklamując marki Allertec i Acard. Według danych agencji reklama na Postfile może dotrzeć do około 3,5 mln osób miesięcznie. Z danych statystycznych Velvet Art wynika, że największy procent klientów Poczty Polskiej stanowią osoby w wieku 35-44 lata (25 proc.) i 25-34 lata (22 proc.), mające wykształcenie średnie (39,4 proc.) i wyższe (27,8 proc.). Do klientów agencji Velvet Art należą m.in.: Bosch, Ferrero, Polmos Siedlce, PZU SA i Telekomunikacja Polska SA. (JD)