Kraj

Grupa Żywiec poszerza portfolio

Brackie Pils powstało z połączenia sił browarników polskich i czeskich.

Grupa Żywiec poszerza portfolio
Grupa Żywiec wprowadza na rynek unikatowe polsko-czeskie piwo – Brackie Pils. Jego receptura ma łączyć polski słód z czeskim chmielem żateckim. Biuro prasowe grupy zapewnia, że produkt został stworzony wspólnie przez browarników z Polski i Czech. Brackie Pils od września dostępne będzie w sklepach w woj.: śląskim, opolskim i dolnośląskim. Dostępne będzie w butelkach zwrotnych 500 ml oraz czteropaku puszki 500 ml. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszyć będzie szeroka komunikacja marketingowa.
Receptura Brackie Pils powstała w Cieszynie. Stworzyło ją dwóch browarników: z Cieszyna i Czech. Mirosław Pastucha to piwowar z niemal 20-letnim stażem, który poznawał tajniki warzenia doskonałego piwa od swojego ojca, także browarnika. Czeski piwowar Svatopluk Vrzala karierę w browarnictwie rozpoczął po ukończeniu studiów w Pradze i od tego czasu z niesłabnącą pasją warzy kolejne piwa.

Wprowadzenie piwa Brackie Pils wspierać będzie szeroka kampania OOH, digital oraz PR, a także działania BTL w punktach sprzedaży. Aby podkreślić polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w komunikacji pojawią się wizerunki dwóch autentycznych browarników, wspomnianych autorów receptury. Konsumenci będą też mogli poznać Brackie Pils podczas akcji samplingowej zaplanowanej na wrzesień  br.
Kampanię przygotowała agencja Just, materiały BTL agencja Global, działania digital prowadzi agencja Insignia, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR. Akcję samplingową poprowadzi agencja Goh.