Zagranica

Renault ogłasza, że kolor czerwony umarł

"Red is dead" ma być przyjazną drwiną skierowaną do Ferrari.

Renault ogłasza, że kolor czerwony umarł
Drugi rok z rzędu zespół Red Bull Racing wyposażony w silnik Renault zdobył mistrzostwo F1 konstruktorów świata. Na cześć tego podwójnego zwycięstwa i osiągnięć silników Renault w F1 marka i jej agencja Publicis Conseil postanowiły uruchomić nową kampanię. Pojęcie “Red is dead” ma być przyjazną drwiną skierowaną do Ferrari i jego symbolicznego koloru. Renault stawiało sobie za cel pokonanie Ferrari od 1960 roku, więc nie dziwi fakt, że marka ruszyła z tak dużą kampanią i otrzymała już nagrodę na festiwalu AdPrint w Rumunii.

Poza butelką żółtego keczupu w kampanii pojawia się szminka, angielska budka telefoniczna i wóz strażacki w tym właśnie kolorze.