Kraj

Klub Brand Design - prezes ten sam i plany na przyszłość

Funkcjonujący w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Klub Brand Design wybrał nowy zarząd i ogłosił najbliższe plany.

Założony w 2008 roku Klub Brand Design zrzesza firmy projektowe działające na polskim rynku. Jest sekcją Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Podsumowanie tej kadencji Klubu Brand Design zakończyło się wyborem nowych władz oraz zaplanowaniem prac na okres 2012/2013. Walne zebranie klubu ponownie wybrało na prezesa zarządu Małgorzatę Pawlik-Leniarską (Dragon Rouge), a na członków zarządu: Piotra Ręczajskiego (Mamastudio), Wojciecha Mierowskiego (Brand Nature Access) i Grzegorza Brzóskę (SaltPepper Brand Design). Do sądu koleżeńskiego zostali wybrani: Anna Kryszczyszyn (Brand Nature Access), Grzegorz Kieslich (Edda) oraz Aleksander Koczy (SaltPepper Brand Design).

Po dobrych doświadczeniach z krakowską ASP planowane jest rozszerzenie współpracy z innymi uczelniami w celu edukacji studentów i zbliżania środowisk kształcących designerów z agencjami brand design. Klub będzie nadal angażować się w Szkołę Strategii Marki oraz Uniwersytet SAR. Trwają już rozmowy na temat zaproszenia kolejnych ekspertów z zakresu brand design z całego świata.