Kraj

Agencja reklamowa Arip zwiększa zespół obsługi klienta i DTP

Agencja reklamowa Arip w związku ze zwiększająca się liczbą obsługiwanych projektów zdecydowała się na powiększenie zespołu. Na stanowiska account managerów...

Agencja reklamowa Arip w związku ze zwiększająca się liczbą obsługiwanych projektów zdecydowała się na powiększenie zespołu. Na stanowiska account managerów zostały zatrudnione: Agnieszka Koza (wcześniej w agencji Sinea na stanowisku account executive, a następnie traffic manager oraz w Grupie BFFG jako buying director), która poprowadzi m.in. Orbis Travel, Accord Polska SA, NASK i Hochland, oraz Małgorzata Dziedzic (prowadziła własną firmę zajmującą się szkoleniami dla biznesu, następnie w firmie Hator przez dwa lata była koordynatorem działu sprzedaży reklamy wielkoformatowej), która będzie obsługiwać projekty firmy Nutricia Polska w zakresie żywności dla niemowląt i małych dzieci (BoboVita i Bebilon). Nową osobą w dziale DTP jest Krzysztof Januszewski, który zajmie się projektami dla Dominet Banku (wcześniej współpracował m.in. z agencjami reklamowymi Gruppa 66 i Opus B). Ponadto przyjęto dwoje stażystów: Agnieszkę Libordo do działu obsługi mediowej i Jerzego Zduńczyka do działu PR. (AMS)