“Grazia” potwierdziła w tym tygodniu na Wyspach wprowadzenie wersji swojego magazynu na iPady, która pozwoli mobilnym czytelnikom dokonywać również zakupów w sieci bezpośrednio przez przeglądane strony z linkami do sklepów.
Wydanie na iPada ruszy w tym tygodniu i będzie dostępne w tygodniowej subskrypcji za 1,99 dol. Zawiera wszystkie treści z wersji papierowej poszerzone o dodatek z adresami placówek handlowych.
Czytelnicy dzięki nowej aplikacji na iPad będą mogli kupić przedmioty bezpośrednio ze stron “Grazii” związanych z modą, ale także kupić bilety do teatru i na koncert.
Bauer uważa, że właśnie taka aplikacja jest przyszłością dla czytelników, którzy poszukują czegoś więcej niż dokumentów w wersji PDF do czytania. Partnerem reklamowym edycji “Grazii” na iPady jest Boots.
Dodatkową innowacją będzie również zoptymalizowana i dostosowana do potrzeb konsumentów online strona internetowa.
Inne tytuły, które Bauer już wydał w wersji na iPada, to “Imperium”, “Empire” i “Cycle Motor Sport News”.
(BrandRepublic)