Kraj

Wizard przygotował dla Suzuki kampanię reklamową "Japan Beauty"

Pod koniec maja startuje prasowa, a od drugiej połowy czerwca br. outdoorowa kampania reklamowa samochodu Suzuki Liana (Suzuki Motor Poland)...

Pod koniec maja startuje prasowa, a od drugiej połowy czerwca br. outdoorowa kampania reklamowa samochodu Suzuki Liana (Suzuki Motor Poland) stworzona przez agencję Wizard. Kampania prasowa obejmująca 16 tytułów ogólnopolskich, m.in. “Newsweek”, “Politykę”, “Gazetę Wyborczą”, “Auto Świat”, “Twój Styl”, oraz 17 tytułów regionalnych potrwa do końca lipca br. Kampania prowadzona pod hasłem “Japan Beauty” jest kolejnym etapem budowania wizerunku Suzuki jako marki rodzinnej, mocno związanej z japońską kulturą i tradycją, a jednocześnie nowoczesnej. Polska premiera Suzuki Liana odbyła się wczoraj w Starej Pomańczarni w warszawskich Łazienkach. Jest to kolejna (po kampanii modelu Ignis i Grand Vitara) realizacja agencji Wizard dla Suzuki Motor Poland. (AMS)