Kraj

Buzz Media stawia na inbound marketing

Agencja zaprezentowała nowe pozycjonowanie.

Agencja znana dotychczas z marketingu szeptanego i social mediów repozycjonuje się i stawia na tzw. inbound marketing. Chodzi o nieinwazyjne działania adresowane do konsumentów, którzy sami aktywnie poszukują wiadomości o markach. Zdaniem agencji to właśnie będzie metodą na wykreowanie trwałych relacji między konsumentem i brandem. Idea ta ma być realizowana za pomocą takich narzędzi, jak m.in. marketing rekomendacji, social media, monitoring mediów internetowych, word of mouth, performance marketing.

Jednocześnie w firmie doszło do zmian i awansów. Najważniejszą jest przyjście Piotra Wójcickiego, który jako business development manager będzie odpowiadał za rozwój agencji. Wcześniej pracował w agencjach K2 oraz Harder & Harder. Obsługiwał takich klientów, jak: Hochland, LG, PZU, Play, Wirtualna Polska. W Buzz Media nowy menedżer będzie wspierał zmiany związane z repozycjonowaniem usług, dbał o rozwój new business i client service.