Kraj

KinAds wprowadza emisję spotów z QR kodami

Oferta skierowana jest głównie do branż, które wykorzystują mechanizm szybkiego call to action.

Broker reklamy kinowej KinAds wprowadza do swojej oferty reklamowej niestandardowe rozwiązanie. W ekranowej ofercie pojawi się możliwość emisji komunikatu z QR kodem. Jego prezentacja ma służyć m.in. generowaniu leadów, rozdawaniu zniżek czy pozyskiwaniu fanów w Facebooku. Oferta skierowana jest głównie do branż, które wykorzystują mechanizm szybkiego call to action takich jak motoryzacja czy alkohole.

Emisja takiej reklamy jest równa kosztowi 60-sekundowego spotu (30-sek. spot klienta + 30-sek. QR kod). Nowa propozycja KinAds zostanie wprowadzona do kin zlokalizowanych w dużych miastach.

– Ta funkcjonalność otwiera przed marketerami drzwi do działań budujących zaangażowanie. Wykorzystanie QR kodów to nie tylko ciekawe narzędzie do mierzenia kampanii, ale także mechanizm wpływający na wzrost ROI. Tym samym kino z medium wizerunkowego nabiera charakteru produktowego – mówi Kinga Dołęga-Lesińska, prezes KinAds.