Kraj

DeLonghi promuje się w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa ekspresu Primadonna.

DeLonghi promuje się w telewizji
Kampania telewizyjna ekspresu Primadonna S ruszyła wczoraj i potrwa do końca miesiąca. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat), w stacjach pakietu Discovery, a także w kanałach wchodzących w skład oferty Atmedia).

Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są materiały ukazujące się od  października w prasie (“Polityka”, “Viva!”, “Pani”, “Twój Styl”, “Wysokie Obcasy” i inne, najważniejsze tytuły z kategorii społeczno-politycznej, wnętrzarskiej i kobiecej), a także szeroka kampania WWW (m.in. sponsoring biznes.onet.pl) i działania z zakresu social media.

Dodatkowo najnowsza kampania marki DeLonghi wsparta jest degustacjami w punktach sprzedaży, a także pokazami z zakresu sztuki zdobienia kawy prowadzonymi przez mistrza sztuki Latte art Michała Plutę, które odbywają się w największych miastach Polski.

Kampania reklamowa DeLonghi jednocześnie ma za zadanie zbudować wizerunek marki i wspiera decyzje zakupowe w punktach sprzedaży.

Za kompleksową realizację kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy Maxus Global.