M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB Warszawa wstępuje do IAB

Maciej Florek | 4 grudnia 2012, 06:00

Jak mówi Szymon Gutkowski, dyr. generalny agencji, jego firma staje się podmiotem interaktywnym.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska powiększa się o DDB Warszawa (Omnicom Group) - jedną z największych agencji reklamowych w Polsce. Przystąpienie do IAB Polska ma być efekt zmian w agencji.

- DDB stało się agencją interaktywną, a wstąpienie do IAB wydaje nam się naturalną tego konsekwencją. Większość nowych realizowanych przez DDB projektów to działania interaktywne, w których tradycyjna reklama pełni funkcję wspomagającą - powiedział Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa.

- Wszystko w efekcie przekłada się na stały i dynamiczny wzrost przychodów z komunikacji digitalowej w przychodach całej agencji. W 2012 r. było to już ponad 20 proc. - uzupełnia Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Tribal DDB.

DDB Warszawa to pierwsza duża sieciowa agencja reklamowa, która weszła do IAB Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,