M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Absolut uhonorował Polaków

Tomasz Wygnański | 4 grudnia 2012, 06:00

Po raz pierwszy w historii limitowana edycja marki donosi się do całego narodu.

Limitowana edycja Absolut Polakom ma na etykiecie motyw Victorii - litery V ułożonej z palców, który mocno związał się z historią Polski. Autorem projektu jest młody polski artysta Swanski. Marka Absolut z portfolio Pernod Ricard miała już wiele limitowanych edycji opakowań, ale po raz pierwszy butelka odwołuje się do uczuć narodowych i ma być hołdem dla całego narodu.

Limitowana edycja Absolut Polakom będzie szeroko dostępna. Dystrybucja obejmie wszystkie sieci handlu nowoczesnego i handel tradycyjny. Wspierana będzie silnie w punktach sprzedaży poprzez standy, shelfstoppery, miniekspozycje na półkę, maty ladowe i inne elementy POS. Sugerowana cena detaliczna w hipermarketach to 39,99 zł za 0,7 l.

Za wybór artysty i przygotowanie wsparcia dla edycji Absolut Polakom odpowiada agencja IQ Marketing, działania 
z zakresu public relations opracowała i koordynuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , ,