Kraj

Pudliszki w kampanii HJ Heinz

Pod hasłem "Pudliszkowa, mmm pycha" w internecie i telewizji trwa kampania reklamowa koncentratu pomidorowego Pudliszki.

Pudliszki w kampanii HJ Heinz

Aktywności promocyjne obejmują emisję 15- i 30-sek. spotów w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, m.in.: TVP, Polsat, TVN, TLC, ID, Atmedia, oraz sponsoring prognozy pogody w programach śniadaniowych. Na potrzeby działań marketingowych przygotowano kilka wersji spotu, które odliczają kolejne dni do czwartku, czyli Dnia Zupy Pudliszkowej. Z kolei aktywności online obejmujące kampanię zasięgową oraz reklamy w serwisie Facebook i wyszukiwarce Google promują konkurs na najlepszy przepis na zupę Pudliszkową.

Kampania potrwa do 30 grudnia br. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare Polska. Kreację spotu wykorzystanego w kampanii opracowała agencja Made in Mind.