Kraj

Dominika Kraśko-Białek odchodzi z Avivy

Zarządzanie działem marketingu przejęła Elżbieta Wójcik.

Dominika Kraśko-Białek, dotychczasowa wiceprezes ds. marketingu grupy ubezpieczeniowo-inwestycyjnej Aviva, po blisko pięciu latach rozstaje się z firmą. Zarządzanie działem marketingu Avivy przejęła od niej Elżbieta Wójcik, od czterech lat wiceprezes “Avivy” Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych, kierująca jednocześnie kanałem direct.

Kraśko-Białek przyszła do Avivy wczesną wiosną 2008 r. (wówczas firma ta funkcjonowała pod nazwą Commercial Union) z firmy Goodyear Dunlop Tires Polska, gdzie była dyrektorem marketingu w regionie EEMEA (Europa Środkowa i Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). Kraśko-Białek odpowiadała od strony marketingowo-komunikacyjnej za rebranding CU na Aviva prowadzony od wiosny 2009 r., z czym wiązało się też ujednolicenie identyfikacji korporacyjnej i komunikacji wszystkich spółek wchodzących w skład grupy Aviva. Oficjalnie Kraśko-Białek zakończy pracę w Avivie w lutym przyszłego roku; jej dalsze plany zawodowe nie są na razie znane.

Wójcik przyszła do Avivy w 2008 r. z firmy ubezpieczeniowej Link4, gdzie była członkiem zarządu odpowiedzialnym za rozwój biznesu i marketing. Wcześniej pracowała na stanowisku szefa marketingu w ING Nationale Nederlanden.

Dla Avivy pracują obecnie agencja reklamowa Opus B oraz dom mediowy ZenithOptimedia.