M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PZU zapewnia św. Mikołajowi "renifera zastępczego"

Maciej Burlikowski | 6 grudnia 2012, 06:00

PZU podkreśla, że oferuje klientom "święty spokój" - cokolwiek się zdarzy, na ubezpieczycielu mogą polegać.

PZU rusza z kampanią wizerunkową. Z przymrużeniem oka nawiązuje do świątecznego klimatu. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: "Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać”.

– Pomysł kampanii zbudowany jest na jednej z głównych przewag konkurencyjnych PZU – dostępności. W spocie zaprezentowana jest ona oczywiście z przymrużeniem oka. PZU jest wszędzie. Oddziały, internet, telefon, agenci – to najważniejsze kanały kontaktu dla klienta. W okresie świąt najtrafniejszym zobrazowaniem wszechobecności PZU jest pokazanie, że docieramy nawet na koło podbiegunowe i mamy dla św. Mikołaja renifery zastępcze – mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.

Kampania potrwa od 6 grudnia 2012 roku do 13 stycznia 2013 roku. Spoty telewizyjne ukażą się w TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, TVN Niche, Atmedia, DCAP, Polsat Niche, TVP Niche. Działania w internecie wystartują 6 grudnia materiałami wideo – spot TV. Od 12 grudnia pojawią się: LP swieta.pzu.pl i banery. Komunikacja w sieci potrwa do końca miesiąca. PZU z kampanią będzie obecny m.in. w: Onet.pl, YouTube, Gazeta.pl i TVN Player. Ponadto spoty będą prezentowane w kinach: Multikino, Cinema City, Silver Screen i Helios. W witrynach wybranych oddziałów PZU zamieszczone zostaną wyklejki "Jesteśmy przygotowani na święta i na całą zimę”.

Za kreację kampanii odpowiada PZL. Domem produkcyjnym jest Opus, reżyserem Antek Nykowski. Media zakupił Starlink oraz ACR (internet). Za kreację w sieci odpowiada K2 Internet.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,