Kraj

Historia miłosna według Samsunga

Globalne działania promujące Galaxy S III nabierają tempa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvWmlJ8N1Hbs%22%7D
W ramach rozległej kampanii promującej smartfon z portfolio firmy Samsung Galaxy S III agencja Cheil przygotowała interaktywną aplikację pt. “Digital love”. Najnowsza produkcja opowiada miłosną historię z technologią w tle i jest skierowana do młodej grupy docelowej.

Przedstawiając najnowszy smartfon jako kultowy obiekt pożądania, projekt ma budować emocjonalną więź z konsumentem przez wykorzystanie narzędzi dopasowanych do grupy docelowej – niestandardowych działań online. Użytkownik ma możliwość poznania najciekawszych funkcji smartfona poprzez inicjowanie akcji
między głównymi bohaterami aplikacji.

Założeniem kampanii jest odniesienie się do emocji młodych ludzi oraz próba mówienia ich językiem. Samsung wykorzystuje w tym celu media społecznościowe do komunikacji swoich działań ze względu na rosnącą popularność tego kanału wśród użytkowników.

Film wykorzystywany w celach promocyjnych był realizowany w popularnych wśród młodzieży miejscach w Warszawie, wpisujących się w styl życia i formy spędzania wolnego czasu przez młode osoby w całej Polsce.